Telewizja CBS ogłosiła wczoraj, że druga najstarsza opera mydlana w historii
"As the Worls Turns", emitowana od 1956 roku zakończy swój żywot we wrześniu przyszłego roku. Serial nierozerwalnie wiąże się z terminem "soap opera", który powstał na potrzeby Procter&Gamble. Przedsiębiorstwo reklamowało w nim swoje produkty, takie jak mydło Ivory czy proszek do prania Duz.
18 września tego roku CBS anulowało inny serial emitowany w telewizji codziennie od 1952 roku
"Guiding Light". Po usunięciu
"As the World Turns" na antenie pozostaną jedynie dwa seriale, które można oglądać od poniedziałku do piątku -
"Żar młodości" i
"Moda na sukces".
Procter&Gamble produkuje seriale promujące swoje produkty od 1933 roku. W ciągu kilkudziesięciu lat powstało ich 20.
Dziś w amerykańskiej telewizji będzie można zobaczyć 13 662. odcinek
"As the World Turns".