Wpiszcie tu 10 waszych ulubionych filmów Spielberga. Moje:
1.Szeregowiec Ryan
2.Lista Schindlera
3.E.T.
4.Park jurajski
5.Poszukiwacze zaginionej Arki
6.Szczęki
7.Wojna światów
8.Monachium
9.Raport mniejszości
10.Bliskie spotkania 3 stopnia
1. Szeregowiec Ryan
2. Indiana Jones i Ostatnia Krucjata
3. Imperium Słońca
4. Indiana Jones i poszukiwacze zaginionej Arki
5. Terminal
6. Bliskie spotkania 3 stopnia
7. Złap mnie jeśli potrafisz
8. Indiana Jones i Świątynia Zagłady
9. Raport mniejszości
10. Park Jurajski
11. Monachium
12. E.T.
13. A.I.
14. Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki
15. Wojna Światów
16. Park Jurajski 2 - Zaginiony Świat
tyle jak na razie widziałem
1.Złap mnie, jeśli potrafisz
2.Kolor purpury
3.Monachium
4.Szeregowiec Ryan
5.Indiana Jones i ostatnia krucjata
6.Terminal
7.Szczęki
8.Wojna światów
9.Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki
10.Poszukiwacze zaginionej Arki
1. Indiana Jones i Ostatnia Krucjata
2. Poszukiwacze zaginionej Arki
3. Bliskie spotkania 3 stopnia
4. Park Jurajski
5. A.I.
6. Raport mniejszości
7. Indiana Jones i Świątynia Zagłady
8. Złap mnie jeśli potrafisz
9. Terminal
10. Szeregowiec Ryan
1. Szczęki
2. Indiana Jones i Ostatnia Krucjata
3. Park jurajski
4. Poszukiwacze zaginionej Arki
5. Park jurajski 2 - zaginiony swiat
6. Indiana Jones i świątynia Zagłady
7. Szeregowiec Ryan
8. Terminal
9. Bliskie spotkania 3-go stopnia
10. Złap mnie jeśli potrafisz
1. Lista Schindlera 10/10
2. Szeregowiec Ryan 9/10
3. Poszukiwacze zaginionej arki 9/10
4. Szczęki 9/10
5. Ostatnia krucjata 8/10
6. Park jurajski 7/10
7. Świątynia zagłady 6/10
8. Park jurajski 2 6/10
9. E.T 6/10
10. Złap mnie jeśli potrafisz 6/10
1.Szeregowiec Ryan
2.Lista Schindlera
3.Pojedynek na szosie
4.Park jurajski
5.Poszukiwacze zaginionej Arki
6.Szczęki
7.Wojna światów
8.Monachium
9.Raport mniejszości
10.Bliskie spotkania 3 stopnia
1. Lista Schindlera
2. Szeregowiec Ryan
3. Poszukiwacze zaginionej arki
4. Park jurajski
5. Ostatnia krucjata
6. Imperium słońca
7. Świątynia zagłady
8. Raport mniejszości
9. Terminal
10. Złap mnie jeśli potrafisz
1.Szeregowiec Ryan
2.Park Jurajski1,2,3
3.Lista Schindlera
4.Indiana Jones1,2,3,4
5.Imperium Słońca
6.Sztandar chwały
7.Listy z Iwo Jimy
8.Transformers
9.Shrek
10.Zorro,Faceci w czerni 1,2
1.Szeregowiec Ryan
2.Monachium
3.Lista Schindlera
4.Złap mnie jeśli potrafisz
5.Raport Mniejszosci
5.Szczeki
6.Terminal
7.Amistad
8.AI
9.ogólnie seria "Indiana Jones"
10.Wojna swiatow
01.Imperium słońca
02.Lista Schindlera
03.E.T.
04.Na zawsze
05.Bliskie spotkania trzeciego stopnia
06.Poszukiwacze zaginionej arki
07.Szczęki
08.Świątynia zagłady
09.Kolor purpury
10.Ostatnia krucjata
1. Poszukiwacze zaginionej Arki - 7/10
2. Lista Schindlera - 7/10
3. Monachium - 7/10
4. Szczęki - 7/10
5. Indiana Jones i ostatnia krucjata - 7/10
6. Indiana Jones i Świątynia Zagłady - 7/10
7. Park Jurajski - 6/10
8. Hook - 6/10
9. Raport mniejszości - 5/10
10.Terminal - 5/10
11.Złap mnie, jeśli potrafisz - 4/10
12.Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki - 4/10
13.Wojna światów - 3/10
14.A.I. Sztuczna inteligencja - 3/10
15.E.T. - 3/10
16.Amistad - 2/10
17.Szeregowiec Ryan - 1/10
Spokojnie, bo pokój pobrudzisz z tych nerwów. Zaparz sobie ziółka i poczekaj do wieczora, wyjdzie Ci to tylko na zdrowie.
Jeśli mu się jakiś film nie podoba to nie znaczy, że się nie zna na kinie! Ja sam średnio lubię Szeregowca i uważam go za jeden z gorszych filmów Spielberga.
Aktualizacja:
1. Pojedynek na szosie - 8+/10
2. Poszukiwacze zaginionej Arki - 7/10
3. Lista Schindlera - 7/10
4. Monachium - 7/10
5. Szczęki - 7/10
6. Indiana Jones i ostatnia krucjata - 7/10
7. Indiana Jones i Świątynia Zagłady - 7/10
8. Park Jurajski - 6/10
9. Hook - 6/10
10.Bliskie spotkanie trzeciego stopnia - 5/10
11.Raport mniejszości - 5/10
12.Terminal - 5/10
13.Imperium slońca - 5/10
14.Złap mnie, jeśli potrafisz - 4/10
15.Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki - 4/10
16.Kolor purpury - 4/10
17.Wojna światów - 3/10
18.A.I. Sztuczna inteligencja - 3/10
19.E.T. - 3/10
20.Amistad - 2/10
21..Szeregowiec Ryan - 1/10
"+" znaczy, że Ulubiony.
Spielberg zaliczony.
Bo tylko to umie napisać. Sprawdź dowolny jego komentarz względem mojej osoby z przyszłości lub przeszłości, a potem idź na forum się zapytać, czemu taka osoba wciąż ma niezablokowane konto.
jemu ciągle blokują konta ale za każdym razem zakłada sobie nowe, jestem ciekaw ile na tym jeszcze pociągnie
Dawno temu i nieprawda, teraz jest już dużo wyżej.
W ogóle sporo tych ocen jest już innych :o Dużo się zmieniło.
Szczęki
E.T.
Pojedynek na szosie
Poszukiwacze zaginionej Arki
Monachium
Park Jurajski
Lista Schindlera
Szeregowiec Ryan
Przygody Tintina
Bliskie spotkania trzeciego stopnia
Indiana Jones i Świątynia Zagłady
Imperium Słońca
Raport mniejszości
Most szpiegów
Terminal
Player One
Kolor purpury
Czas wojny
Złap mnie, jeśli potrafisz
Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki
Amistad
A.I. Sztuczna inteligencja
Wojna światów
Lincoln
Jakoś tak.
1.Szeregowiec Ryan
2.Lista Schindlera
3.Pojedynek na szosie
4.Park jurajski
5.Poszukiwacze zaginionej Arki
6.Szczęki
7.Wojna światów
8.Monachium
9.Raport mniejszości
10.Bliskie spotkania 3 stopnia
Można Szeregowca Ryan'a nie lubić, ale przyznawanie temu filmowi oceny 1/10 jest śmieszne i niezbyt dobrze świadczy o osobie, która taką ocenę właśnie dała.Są w tym filmie rzeczy, które obiektywnie, bez względu na gusta i upodobania, są genialne i jest to powszechnie znana oczywista oczywistość.Montaż, zdjęcia, udźwiękowienie, realizacja scen batalistycznych, aktorstwo.A więc szanowny, wielki krytyku filmowy, kiedy już zrozumiesz jaką gafę popełniłeś, to nie pisz mi o tym tutaj, tylko zmień ocenę temu filmowi i zapomnijmy o tej całej farsie.
Pozdrawiam
1.Schindler's List
2.Private Ryan
3.Close Encounters of the Third Kind
4.Jaws
5.The Terminal
6.Raiders of the Lost Ark
7.Jurassic Park
8.Temple of the Doom
9.War of the Worlds
10.Catch Me if You Can
11.Hook
12.Artifical Inteligence
Ludzie tyle was jest, a tylko jedna osoba zaliczyła do rankignu film "Amistad"! Toż to paranoja, bo to naprawdę dobry film. Może nie na miarę "Monachium" czy "Listy Schindlera", ale także poruszaący ważny temat i do tego zrealizowany na bardzo wysokim poziomie.
1. Lista Schindlera (10/10)
2. Monachium (9/10)
3. Imperium Słońca (9/10)
4. Szczęki (9/10)
5. Indiana Jones: Ostatnia Krucjata (8/10)
6. Poszukiwacze Zaginionej Arki (8/10)
7. E.T. (8/10)
8. Park Jurajski (8/10)
9. Terminal (7/10)
10. Szeregowiec Ryan (7/10).
1.Lista Schindlera
2.Indiana Jones i Świątynia Zagłady
3.Szczęki
4.Indiana Jones i ostatnia krucjata
5.Poszukiwacze zaginionej arki
6.Szeregowiec Ryan
7.Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki
8.Wojna Światów
tyle widziałem
1. Poszukiwacze zaginionej arki
2. Lista Schindlera
3. Imperium Słońca
4. Park Jurajski
5. Indiana Jones i Świątynia Zagłady
6. Indiana Jones i ostatnia krucjata
7. Szczęki
8. Kolor purpury
9. Na zawsze
10. Bliskie spotkania trzeciego stopnia
11. Hook
12. Zaginiony Świat: Park Jurajski
13. A.I. Sztuczna inteligencja
14. E.T.
15. Monachium
16. Terminal
17. Szeregowiec Ryan
18. Złap mnie, jeśli potrafisz
19. Wojna Światów
20. Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki
1.Raport Mniejszości
2.szeregowiec Ryan
3.Lista Schindlera
4.Poszukiwacze Zaginionej Arki
5.indiana Jones i ostatnia krucjata
6.Park Jurajski
7.Wojna Światów
8.E.T.
9.Terminal
10.Szczęki
1. E.T.
2. Monachium
3. Poszukiwacze zaginionej arki
4. Szczęki
5. Raport mniejszości
6. Bliskie spotkania trzeciego stopnia
7. Indiana Jones i Ostatnia krucjata
Reszty raczej nie lubię, więc nie będę na siłę robił TOP10.
Nie widziałem "Imperium słońca", "Pojedynku na szosie" i "Sugarland Express".
Skoro mają być najbardziej ulubione filmy Spielberga, nie najlepsze, to ze mną będzie tak:
1. "Park Jurajski"
2. "A.I. Sztuczna Inteligencja"
3. "Poszukiwacze zaginionej Arki"
4. "Szczęki"
5. "Raport mniejszości"
No dobra, to te najlepsze jakie będą :D
U mnie lista wyglądałaby chyba tak.
1 Szczęki
2 Bliskie spotkania trzeciego stopnia
3 Poszukiwacze zaginionej arki
4 Park Jurajski
5 Szeregowiec Ryan
1. Szeregowiec Ryan
2. Indiana Jones i Świątynia Zagłady
3. Raport mniejszości
4. Park Jurajskie
5. Szczęki
6. Lista Schindlera
7. Indiana Jones i Ostatnia Krucjata
8. Monachium
9. Złap mnie jeśli potrafisz
10.Poszukiwacze zaginionej arki
1.Lista Schindlera 10/10
2.Poszukiwacze zaginionej Arki 9/10
3.Kolor purpury 9/10
4.Pojedynek na szosie 9/10
5.Szczęki 8/10
6.Szeregowiec Ryan 8/10
7.Indiana Jones i ostatnia krucjata 8/10
8.Park Jurajski 7/10
9.Amistad 7/10
10.Złap mnie, jeśli potrafisz 7/10
11.Bliskie spotkania trzeciego stopnia 7/10
12.Sugarland Express 7/10
13.Indiana Jones i Świątynia Zagłady 7/10
14.Monachium 7/10
15.E.T. 7/10
16.Raport mniejszości 6/10
17.Zaginiony Świat: Park Jurajski 6/10
18.A.I. Sztuczna inteligencja 6/10
19.Imperium Słońca 6/10
20.1941 5/10
21.Hook 5/10
22.Wojna światów 4/10
23.Terminal 4/10
24.Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki 3/10
1 "KOLOR PURPURY" - 10/10
2 "IMPERIUM SŁOŃCA" - 10/10
3 "INDIANA JONES I OSTATNIA KRUCJATA" - 10/10
4 "SZEREGOWIEC RYAN" - 10/10
5 "POSZUKIWACZE ZAGINIONEJ ARKI" - 10/10
6 "SZCZĘKI" - 10/10
7 "PARK JURAJSKI" - 10/10
8 "POJEDYNEK NA SZOSIE" - 10/10
9 "INDIANA JONES I ŚWIĄTYNIA ZAGŁADY" - 10/10
10 "LISTA SCHINDLERA" - 10/10
11 "WOJNA ŚWIATÓW" - 10/10
12 "TERMINAL" - 10/10
13 "ZŁAP MNIE JEŚLI POTRAFISZ" - 10/10
14 "RAPORT MNIEJSZOŚCI" - 9/10
15 "E. T." - 10/10
16 "A. I." - 10/10
te słabsze to:
17 "BLISKIE SPOTKANIA 3 STOPNIA" - 6/10
18 "HOOK" - 7/10
19 "AMISTAD" - 7/10
20 "ZAGINIONY ŚWIAT: PARK JURAJSKI" - 6/10
21 "MONACHIUM" - 4/10
22 "SUGARLAND EXPRESS" - 3/10
23 "1941" - 1/10
24 "INDIANA JONES I KRÓLESTWO KRYSZTAŁOWEJ CZASZKI" - 1/10 !!! i wstyd.
"Sugarland express" oraz "1941" wcale nie było takie złe. Mnie się te filmy dużo bardziej spodobały niż n.p "Terminal", "Wojna światów" czy "Złap mnie, jeśli potrafisz".
Mój TOP 10:
1. Poszukiwacze zaginionej Arki
2. Szczęki
3. Lista Schindlera
4. E.T.
5. Bliskie spotkania 3 stopnia
6. Indiana Jones i ostatnia krucjata
7. Imperium Słońca
8. Monachium
9. Pojedynek na szosie
10. Indiana Jones i Świątynia Zagłady
Reszty filmów nie chce mi się wypisywać, zresztą i tak nie przypadły mi do gustu.
1. LISTA SCHINDLERA
2. SZEREGOWIEC RYAN
3. MONACHIUM
4. PARK JURAJSKI
5. SZCZĘKI
6. POSZUKIWACZE ZAGINIONEJ ARKI
7. RAPORT MNIEJSZOŚCI
8. ZŁAP MNIE, JEŚLI POTRAFISZ
9. KRÓLESTWO KRYSZTAŁOWEJ CZASZKI
10. E.T.
Żałuję, ale po dziś dzień nie widziałem "Imperium słońca" i "Ostatniej krucjaty"...
1 Poszukiwacze Zaginionej Arki
2 Park Jurajski
3 Szeregowiec Ryan
4 Hook
5 Szczęki
6 Świątynia Zaglady
7 Lista Schindlera
8 E.T.
9 Ostatnia Krucjata
10 Monachium